Min Jakob.

2017-11-17 @ 11:32:14
Vilket liv. Vilken vändning, vilket äventyr. Jag träffade Han, the one fore me. Han som behandlar mig med respekt. Han som älskar mig. Han som vill leva med mig. Jag träffade Jakob. Allt gick så fort, men han är så snäll, rolig och helt underbar. Trots att vi bara hade träffats i ca 2-3månader så fick jag en resa till Grekland i julklapp. Några månader senare flyttade vi till gemensam lägenhet, och yterligare någon månad senare hade vi köpt hus. Ett äldre hus med behov av kärlek och renovering, men helt klart beboligt. Där var mycket garageplats så Jakob blev glad. I Februari 2017, flyttade vi in. Vi trivs som fisken i vattnet. Både med huset och med varandra. 
Varje dag jag ser Jakob så mår jag bra. Han får mig att skratta och le, och jag tror att för varje dag som går, så blir jag lite mer kär än vad jag var dagen innan. Vi har gått igenom så mycket tillsammans, och har ändån hela livet framför oss. Jag vill inte leva en dag utan min Jakob. Livet är ett äventyr när jag har Jakob vid min sida. Han är stabil och lugn. Han vet vad han gör, och har koll på läget. Han får mig att känna lugn innom mig. Ett lugn som alla människor behöver. Ett lugn som jag inte hade kännt på många år innan jag träffade Jakob. Jag älskar han så otroligt mycket, och jag har hittat Han som jag tänker leva resten av mitt liv med. 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0