Underbart..!

2015-01-21 @ 14:42:18
När man vaknade i morse så var det verkligen mycket vitt ute jämför med vad det var igår. Härligt, tycker Bamse. Jag tycker det är mindre roligt. Iaf tills man har fått på sig alla kläder och kommit ut. När man väl är ute är det så underbart skönt och man tar alla omvägar man kan innan man kommer hem. Min gamle Bamse blir som en treåring igen. Han leker och har sig i snön. Han försöker fånga snöbollar och stutsar rundor. Han som aldrig leker annars. En boll? Kastar man den sitter Bamse kvar och tittar på en, "hämta du den själv för jag rör mig inte". Men snö, det älskar han. Nakdele är att han äter en del, så han lär behöva kissa snart igen. Men det är helt otroligt vilken glädje man får av han. Det är jag och Bamse mot världen! <3
 
/Yasmine
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0