Kangoo !!

2015-01-03 @ 19:52:00
Helg igen. Skönt är det. Jobbar 6 av 7 dagar nästa vecka. Så denna ledigheten behöver jag. Idag har varit en lugn dag. Både Bamse och jag segade länge i morse. Att kliva upp ur sängen var inte det lättaste. Men till slut gick det. Det blev frukost och sedan promenad med Bamse. Idag har jag börjat med foderbyte på Bamse. Så nu ska han få lite av varje varje dag i typ 1vecka, sedan får jag hoppas att det nya fodret blir bra för honom. Om 3 månader fyller min prins 10år. Tyvärr har jag inte fått ha han i dem 10åren, men jag är den lyckligaste människan i världen som får ha han dem sista åren, och jag ska göra vad jag kan för att han ska ha det så bra som möjligt! Min älskade Bamse.
I gårkväll och idag f.m. var inte humöret på topp. Jag var ledsen, sur, förbannad och lite mer ledsen. Det får man vara ibland. Men ibland känner jag mig som världens mest ensamma människa och totalt jävla blåst och grundlurad. Psykiskt torterad. Som tur är så går det över. Idag tog jag och joggade en runda med mina kangooskor. Det har nog aldrig gått så dåligt!!!! Jag gick nog halva rundan och joggade i slowmotion resten. Men det var iaf skönt att få det gjort och att komma ut. Men jag måste göra det oftare. 
 
/Yasmine
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0