Betala extra...

2015-01-08 @ 16:40:21
Då har man äntligen köpt en byrå till hallen. Tog bara 1år. Så nu har man lite mer att lägga lite mer skit i. haha. Det mindre roliga är ju när man skulle sätta ihop skiten. Jag tror att IKEA hade fått in mycket pengar genom att erbjuda hjälp att montera skiten. En snygg pudding som följer med hem för att sätta upp byrån, hyllan, bänken eller vad det nu är. Jag hade lätt betalt 500kr extra! Ännu bättre hade det varit om man fick en katalog att välja ur vem av alla som skulle få följa med hem och hjälpa! Ush, nu drömmer man igen. 
Jag har iaf idag fått upp byrån, skrämt blommorna med en dusch, chockat golvet genom att både suga av det och torka det. Nu har jag bara bordet kvar att fixa till, sen ser det nog ut som en städad lägenhet. Men nu ska jag först göra mat. Blir som vanligt köttfärs. Det brukar bli det när jag ska jobba helgen så att jag har matlådor. Men det är ju enkelt att göra och gott! 
 
/Yasmine
 
Det Blev även en skohylla! :D
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0