Mobil fri!

2014-09-14 @ 22:23:09
Det var ganska skönt att stänga av mobilen i fredags efter jobbet! Det har varit tyst och skönt! Det kanske man borde göra fler gånger? Bamse och jag har spenderat tiden ute i skogen! Bamse älskar att springa runder fritt i skogen. Han försvinner ibland men jag tror att han har mer koll på mig än vad jag har på han. Det är väl tur att någon av oss har koll i alla fall? Min gammle gubbe lever verkligen livet! Jag njuter extra mycket. Trots att man är från stor staden så är det underbart att komma ut med hundarna i skogen. Trots Älg-flugor-loppor eller vad folk nu kallar dem? Aldrig träffat på dem innan men dem är inte roliga när dem biter tag och hamnar under tröjan! Dem kliar fan värre än löss! Omöjligt att döda dem verkar det också att vara och kryper snabbt som fan. Usch och fy! Kliar i hela kroppen och man inbillar sig att dem kryper överallt! 
Just nu är det valvaka. Jag röstade idag. Röstade blankt men jag använde min rösträtt iaf. Det som är huvudsaken. Men man hoppas att det bara blir bättre i alla fall hur valet än går. I morgon är det måndag och jag är tillbaka på jobbet som vanligt. 
 
Ta hand om er!
/Yasmine
 
Svamp finns här gott om! Alla sorter! Stora som små! Ätliga och giftiga! 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0